Sunday, July 10, 2016

10th Jul. Local Festival 地域の祭りだぞ

Local Festival
7月10日 地域の祭りだぞ






 

We had a local festival around my house.
  家の近所で地域の祭りがありました。


 
I walked to the nearest railway station with Tamami.
  最寄り駅までTamamiさんと歩いて行きました。





 

We took train from Midori-ko station to Minami-Matsumoto station.
  みどり湖駅から南松本駅まで電車に乗りました。


I left my car here last night because I had a drinking party.
  昨夜飲み会だったので、車をここに置いてきたのでした。


We enjoyed shopping and
  買い物を楽しんで、


I made 2 YAMANEKO dolls.
  2体の山ネコを作りました。



In the evening, we went out to see
  夕方、外に出て、


 

the local festival.
  地域の祭りを見ました。


It was a heroic festival.
  勇壮なお祭りでした。
 

No comments:

Post a Comment