Friday, July 15, 2016

15th Jul. Beer Garden ビアガーデンだぞ

Beer Garden
7月15日 ビアガーデンだぞ


We played balloon volleyball.
 風船バレーボールをしました。



We made a dish of shaved ice flavored with syrup.
  かき氷を作りました。



We had a summer festival at a school dormitory.
  寄宿舎で夏祭りがありました。


Around 6:50 I took train from Shiojiri station
  6時50分あたりに塩尻から電車に乗り、


We had a drinking party at a beer garden in Matsumoto with my colleagues who are working for high school class.
  松本のビアガーデンで高等部の先生達と飲み会でした。




We had a good time there.
  楽しい時間でした。

No comments:

Post a Comment