Sunday, July 17, 2016

16th Jul. Two hospitals 2病院だぞ

Two hospitals
7月16日 2病院だぞ
I jogged to Shiojiri railway station for 25 minutes (3 miles) to pick my car up. I left my car last night there.
  車をとりに塩尻駅まで4.5km 25分程ジョギングで行きました。
We visited the hospital attached to Shinshu University to take a lecture.
  講義を受けに信州大学附属病院に行きました。
Following that we moved to the clinic to take acupuncture and moxibustion. I found a good clinic around my house.
  その後、鍼とお灸でこの病院に来ました。家の近所でよい病院を見つけました!
We enjoyed shopping a lot.
  たくさん買い物を楽しみました。

No comments:

Post a Comment