Monday, July 18, 2016

18th Jul. Anpan Man チロルの森とアンパンマンだぞ

Anpan Man
7月18日 チロルの森とアンパンマンだぞ
The special equipment I made the other day is working well.
  先日作った装置はうまく機能しております。

I made one YAMANEKO doll in the morning.
  朝、山ネコ1体作りました。
Since we got the free admission tickets of the Tirolean Forest Park, we visited there.
  チロルの森の無料入場券を手に入れましたので、行きました。

Mega Potato, very big size French fry. It costs US$8.
  メガポテト(800円)です。


  

We had a very good time there as usual.
  いつも通り良い時間を過ごしました。
Following that
  その後、

I put gas in my car.
  ガソリンを入れました。軽油はリッター85円です。
Today’s dinner.
  今日の夕食



I bought this stuffed animal of Anpan Man, the famous cartoon in Japan. I tried to get it at some amusement parks but I failed it every time so I decided to buy it on the Internet.
  このアンパンマン号のぬいぐるみを買いました。何ヶ所かのゲームセンターで獲ろうと試みましたが、毎回失敗に終わり、ネットで買うことにきめたのです・・・。

No comments:

Post a Comment