Thursday, July 21, 2016

21st Jul. 2-Day Trip (2) 一泊旅行だぞ2

2-Day Trip (2)
7月21日 一泊旅行だぞ2


We visited Kabu-chan-mura, imitation of an ancient village.
  かぶちゃん村を訪れました。昔の村を模して作ってあります。


I don’t know why the western style train is here in the Japanese village.
  どうして西洋風の機関車が日本の村にあるのかわかりませんが・・・


We made a handmade plate.
  手作り皿を作りました。


We had a very good time.
  楽しみました。


On the way back, we played bingo. I completed bingo after the 10th number was called. Unbelievable!
  帰りにビンゴゲームをしました。10番目の数字が読まれた時にビンゴ達成しました。信じられません!

No comments:

Post a Comment