Sunday, July 24, 2016

24th Jul. Anpanman Arrived アンパンマン到着だぞ

Anpanman Arrived
7月24日 アンパンマン到着だぞ
 


I went for a jog around my house.
  家の周りを走りました。



I jogged along the highway.
  高速道路に沿って走りました。


I found a nice 6miles course.
  良い10kmコースを見つけました。


We set up the child safety seat on the back seat.
  後部座席にチャイルドシートを付けました。





We had lunch at the Cannery Row restaurant.
  キャナリィロウで昼食を食べました。



After shopping and washing our cars,
  買い物と洗車の後、



I received the Anpanman stuffed animal toy.
  アンパンマン号を受け取りました。



Welcome to my house! Our son must be pleased.
  ようこそ!息子は喜ぶに違いありません。

No comments:

Post a Comment