Saturday, July 9, 2016

9th Jul. 2nd day of the sales. 販売2日目だぞ

2nd day of the sales.
7月9日 販売2日目だぞ


It was the 2nd day of our sales.
  販売2日目、


Since I wanted to sell our bracelets more,
  もっとたくさんブレスレットを売りたかったので、


I made this signboard. It costs only for US 50 cents.
  看板を作りました。たった50円です。


A lot of people visited our shop and we sold almost all of our works. (36 of 44)
  たくさんの人が店を訪れ、ほぼ全部の商品が売れました。


Today’s lunch.
  今日の昼食


Following that, I moved to Azumino by train.
  その後、電車で安曇野へ行きました。


I participated in the party which is held every year for our great principal.
  偉大な校長先生を囲む会に参加しました。


I made reunion with my old colleagues.
  以前、同じ職場だった先生達と再会しました。



Just before the last train of the day departed, I visited my favorite Chinese noodles restaurant and
  最終電車が出る直前にお気に入りの店で、


ate the ramen. I used to eat it when I was in Azumino city.
  ラーメンを食べました。安曇野にいた時はよくこれを食べました。



This is the entrance of a buckwheat noodles restaurant at Shiojiri railway station of my house. It may be the narrowest entrance in the world.
  塩尻駅にある駅そば屋の入り口です。この入り口は世界一狭いかも知れません。

No comments:

Post a Comment