Saturday, August 20, 2016

20th Aug. High Fever 高熱だぞ

High Fever
8月20日 高熱だぞ
I let Kaito take a bath in the morning.
  朝、Kaitoマンをお風呂に入れました。
After that, he didn’t sleep for a long time. Usually he sleeps well after taking a bath or drinking milk.
  その後、長時間寝ませんでした。いつもは風呂とミルクの後は寝るのですが。
I finished writing articles of NEW CENTURY YAMANEKO’S DIARY at Tamami’s parents’ house.
  実家で新世紀山ネコの日記の記事を書きました。
Around 5 PM, I started jogging to the mountain pass to get to Suwa city.
  5時頃、諏訪市へ向かう峠へ向けて走りました。
Since it started raining,
  雨が降り出したので
I gave up to get to the mountain pass.
  峠まで行くのをあきらめました。
I found that my jogging course joins the route 20 after the very steep slope.
  ジョギングコースは強烈な坂道の後、国道20号に合流すると分かりました。
When I came back home, Tamami said Kaito seems to have a high fever.
  帰った後、Kaitoマンは熱があるようだと、Tamamiさんが言っていました。
That’s why he didn’t sleep at that time.
  それで、なかなか眠らなかったのですね。
 
Take care Kaito.
  お大事にね~。赤ちゃん用のアンパンマン冷えピタがめちゃくちゃ大きく見えます・・・

No comments:

Post a Comment