Saturday, September 10, 2016

10th Sep. Move Back 戻ったぞ

Move Back
9月10日 戻ったぞ


 
Kaito is getting used to the bouncer.
  Kaitoマンはバウンサーに慣れてきています。


 
I washed Kaito with a baby bath.
  Kaitoマンを洗いました。


 
After I jogged around Tamami’s parents’ house,
  実家付近を走った後、


 
After a long time away we moved back to our house. It takes us only 10 minutes by car. After childbirth we were staying at parents’ house because it’s very hard for Tamami to do housework with child care. Thank you very much for caring us.
  久しぶりに自宅に戻りました。車で10分ですが・・・。出産の後、実家に滞在させてもらいました。出産直後で家事と育児をするのは大変だからです。色々とお世話になりました。


 
Sho and Shun, who are our neighbors visited us and met Kaito for the first time.
  お隣さんのSho君とShun君が家に来て、Kaitoマンに初めて会いました。


 
This is your house from now.
  今日からここがあなたのお家ですよ~。


 
I’ve started uploading Kaito’s movie on the Internet.
  ネットにKaitoマン動画をアップし始めました。


 
I received an e-mail from the company that we ordered beer mugs yesterday. They said that they completed making my mugs and finished sending them. There is an attached photo file. This company is a quick work! Amazing!
  昨日、ビールジョッキを注文した会社からメールが来て、作り終えて発送も済んだとの事。完成写真が添付されていました。なんて仕事が速いんだ~~!!

No comments:

Post a Comment