Sunday, September 11, 2016

11th Sep. Hanger, Bowling, A large sum of money, Marathon ハンガー・ボウリング・大金・マラソンだぞ

Hanger, Bowling, A large sum of money, Marathon
9月11日 ハンガー・ボウリング・大金・マラソンだぞ


 
I washed our clothes in the morning.
  朝、洗濯しました。


 
We bought this hunger for Kaito. What a small hunger and clothes!
  このハンガーをKaitoマン用に買いました。なんて小さなハンガーと服でしょう!


 
 
Kaito went for a walk with Tamami while I was doing the washing.
  洗濯中にKaitoマンはTamamiさんと散歩に行っていました。


 
Around 10 AM, I moved to the amusement place and
  10時頃、ボウリング場へ行って、


 
watched the bowling competition. 2 of my students participated in it.
  ボウリング大会を観戦しました。2人の生徒が出場しました。


 
I haven’t eaten Chinese noodles and dumpling for a long time.
  長い間、ラーメン・餃子を食べていませんでした。


 
In the afternoon, 3 of my students participated in the game.
  午後は3名の生徒が出場しました。


 
3 of them got a medal. Good job!
  3人がメダルを獲得しました。よくがんばった!


After I went back home, I jogged for 6 miles.
  家に帰ってから10kmほど走りました。


I gave up participating the Shiojiri Marathon competition, I did twice 2015 and 2016, because I had to lead the bowling party.
  去年・一昨年と参加している塩尻マラソン出場を諦めました。ボウリング引率があったからです。


 
I jogged around my house instead.
 代わりに家の周りを走りました。


 
Today’s Kaito.
 今日のKaitoマン。


 
Today’s dinner.
  今日の夕食。


 
I bought a large sum of money at 100 yen shop. Haha of course it’s toy money. I will use it for my arithmetic class.
  大金を100均で買いました。算数授業で使います。


 
I am going to join the marathon competition in Komagane City in 2 weeks.
  2週間後に駒ヶ根ハーフに出ます~!

No comments:

Post a Comment