Tuesday, September 20, 2016

20th Sep. Toy Money おもちゃのお金だぞ

Toy Money
9月20日 おもちゃのお金だぞ


Kaito slept very well last night, maybe because he was crying for a long time yesterday.
  Kaitoマンはよく眠りました。たぶん昨日一日中泣いていたからでしょう。


We made new type of bracelets.
 新しいタイプのブレスレットを作りました。



Since we are short of toy money,
  おもちゃのお金が不足しているので、



 
I made it.
  作りました。


Since the weather report gave a warning of possible heavy rains, I left school earlier than usual.
  大雨警報が出ていたので、早く帰りました。やるな台風~!


We had a good evening.
  帰宅後良い時間を過ごしました。

No comments:

Post a Comment