Thursday, September 22, 2016

22nd Sep. Low Battery 電池切れだぞ

Low Battery
9月22日 電池切れだぞ


 
There was an accident at the railway station near my parents’ house in Osaka.
  実家の最寄り駅で事故が起きました。あらまぁ~


 
The conductor got angry and jumped out of the elevated railroad.
  車掌が怒って、高架の駅から下に飛び降りる??何してんのん???


 
After I finished writing blog,
  新世紀山ネコの日記を書き終えて、


 
We went shopping in the rain.
  雨の中買い物に行きました。


 
Although we tried to weigh Kaito on the scales, the battery was dead.
  Kaitoマンの体重を測ろうと思いましたが、電池切れでした・・・。


 
He can wait until we finish eating. Good boy!
  食べ終わるまで待っていられます。えらい!


 
We had a good public holiday.
  良い祝日でした。


 
Sweet dream!
  おやすみなさ~い!

No comments:

Post a Comment