Saturday, September 24, 2016

24th Sep. Playground Equipment 遊具だぞ

Playground Equipment
9月24日 遊具だぞ


 
Although it was drizzle in the morning,
  霧雨でしたが、


 
I jogged around my house because I’m going to participate in the Komagane Half Marathon competition tomorrow.
  家の周りを走りました。明日駒ケ根ハーフに出場するからです。


 
I haven’t seen the sun for 10 days.
  10日間太陽を見ておりません・・・


 
After I bought something related to my hobby on the Internet,
  趣味に関する買い物をネットでした後、



 
We walked to Osakada Park with Kaito and Tamami.
  KaitoマンとTamamiさんと小坂田公園に歩いて行きました。


 
There are a lot of playground equipments here.
  ここにはたくさん遊具があります。


 
He must be able to play with these equipments within 2 years.
  2年以内にはこれらの遊具で遊べるようになるに違いないです。


 
After we visited our favorite supermarket “The BIG”
  いつものビッグに行って、


 
I made my normal curry & rice which is short of garlic.
  にんにくが不足した普通のカレーを作りました。


 
Definitely he is growing compared with the first week of Aug.
  8月第1週に比べてかなり大きくなっております。

No comments:

Post a Comment