Wednesday, September 28, 2016

28th Sep. Double 倍だぞ

Double
9月28日 倍だぞ

I went to school by train and
  学校へ電車と


by bus, because
  バスで行きました。なぜなら


I had to watch whether my students can go to school himself or not.
  単独で通学できるか見極めなければならなかったからです。


I fixed knitting machine.
  編み物機を修理しました。


We played basketball.
  バスケをしました。


Kaito is training every day.
  Kaitoマンは毎日修行しています。


He still doesn’t have control of his head.
  まだ首がすわっていません。


We celebrated his 2 months commemoration.
  2ヵ月記念を祝いました。


My mother and one of my aunts sent Kaito their handmade clothe and picture board. Thank you very much!
  2ヵ月記念を祝いました。大阪の母と、伯母の一人が手作りの服と写真入れを贈ってくれました。ありがとうございます。

Kaito weighs 12 pounds. He was only 5.5 pounds when he was born. He is growing very well.
  Kaitoマンは5300gあります。生まれた時は2500gしかなかったので、良く育っています。

No comments:

Post a Comment