Saturday, September 3, 2016

3rd Sep. Recovery 回復だぞ

Recovery
9月3日 回復だぞ


 
Although Kaito had a slight fever,
  Kaitoマンは少し熱がありましたが、


he got better after he cried a lot.
  たくさん泣いた後、回復しました。


 
He is fine now.
  今は調子が良いです。


 
I jogged around Tamami’s parents’ house.
  実家付近を走りました。


 
Following that we went shopping.
  その後、買い物に行きました。


 
It was my first time to use a baby carriage.
  自分にとって、ベビーカー(Kaitoマン号)を使うのは初めてでした。


 
Once we went back home,
  一旦家に戻って、


 
I went barber to cut my hair.
  髪を切りに行きました。


 
I borrowed an extra child safety seat from Hiroko. Thank you so much.
  Hirokoさんから、予備としてのチャイルドシートを借りました。ありがとうございます。

No comments:

Post a Comment