Sunday, September 4, 2016

4th Sep. Bouncer バウンサーだぞ

Bouncer
9月4日 バウンサーだぞ


The graduates of my workplace and they turn twenty this school year came together.
  本校卒業生で、今年度二十歳になる人たちが集まりました。


After the ceremony,
  式の後、


We enjoyed flying disc.
  フライングディスクを楽しみました。

It was fun.
  面白かったです。




In the afternoon, I played with Kaito,
  午後はKaitoマンと遊びました。

 

though he was sleeping.
  寝ていましたけど・・・。




After that we went out for shopping.
  その後、買い物の為に外出しました。


We bought this case for clothes and
  衣装ケースと



bouncer.
  バウンサーを買いました。


  どっち? 両方?


Kaito seemed to be born in New York.
  Kaitoマンはニューヨーク生まれのようです。


This is his new machine, bouncer. We hope he likes it.
  これがKaitoマンのニューマシン「バウンサー」です。気にいってくれたらいいのですが。

No comments:

Post a Comment