Friday, October 28, 2016

28th Oct. 3 Months 3か月だぞ

3 Months
10月28日 3か月だぞ


 
Epson company visited our school and showed aquariums for the students.
  エプソンさんが学校へ来て、水族館を見せてくれました。


 
They set the aquariums at a music room and meeting room with PC projectors and curtains.
  音楽室と会議室にプロジェクターとカーテンで水族館を作ってくれました。


 
What a beautiful scenery!
  きれいです!


 
On the way back home, it was raining heavily.
  帰り道、激しく雨が降っていました。


 
It looks like an aquarium as well.
  これもまた水族館に見えます!?


 
I watched the TV program Doraemon with Kaito.
  Kaitoマンとドラえもんを見ました。


 
We received some gifts and letter from my parents in Osaka.
  大阪の両親から贈り物と手紙を受け取りました。


 
3 months have passed since he was born.
  生まれて3カ月です。


 
We celebrated his quarter birthday.

  4分の1誕生日を祝いました。

No comments:

Post a Comment