Sunday, October 30, 2016

30th Oct. Change 変化だぞ

Change
10月30日 変化だぞ


 
Kaito was sleeping with us.
  Kaitoマンは両親と寝ておりました。


 
I participated in the fire drill of our district.
  地区の避難訓練に参加しました。


 
Kaito was training his neck and
  Kaitoマンは首を鍛え、


 
I was making a veranda.
  Torojiro先生はベランダを作っていました。


 
I changed its rain cover a little.
  少し雨避けを変えました。


 
We can hang more clothes.
  もっと服が干せます。


 
After that we moved to the Sky Park and then
  スカイパークに行きました。


 
watched the airplane taking off.
  飛行機が離陸するのを見ました。


 
I jogged along the airport park for 6.3 miles.
  スカイパークに沿って10kmほど走りました。

 
While we are shopping, we saw model trains. Maybe he likes it.
  買い物中、鉄道模型を見ました。たぶんKaitoマンは好きです。

No comments:

Post a Comment