Sunday, November 13, 2016

13th Nov. Vacation House 別荘だぞ

Vacation House
11月13日 別荘だぞ


 
Kaito watched Anpanman TV program with me.
  Kaitoマンはアンパンマンのテレビを見ました。


 
Tamami read to Kaito.
  TamamiさんはKaitoマンに読み聞かせをしました。


 
Following that, Kaito trained his neck with Anpanman.
  その後は、アンパンマンと首のトレーニングです!


 
Around 10 o’clock, I started constructing my vacation house (room?).
  10時頃、別荘を建て始めました。


 
This is a desk for ski. I can wax and sharpen its edges.
  スキーの作業台です。ワックスかけや、エッジを研ぐことができます。
 



 
Around noon, I finished making its frame.
  昼頃、骨組みができあがりました。


 
I completed it at 1 PM.
  1時に完成しました~!


 
Wow~
  わぉ~わぉ~


 
Kaito man is pleased, maybe…
  Kaitoマンもたぶん喜んでいます・・・。


 
Outward appearance
  外観で~す!


 
Following that we moved to Matsumoto and I ate French Fries with garlic flavor.
  その後、松本へ移動して、メガポテトのにんにく味を食べました。この味がついに出た!


 
Kaito weighs more than 15 pounds now.
  Kaitoマンは7kg以上です。


 
I got this stuffed animal for 100 yen(US$1) by crane game.
  このぬいぐるみをUFOキャッチャーで100円かけて獲りました!ラッキー


 
I bought this light and set it up in my vacation house at night. Everything was perfect today.
  照明を買って、夜 別荘に設置しました。全て完璧な一日でした!!

No comments:

Post a Comment