Friday, November 18, 2016

18th Nov. Ticket チケットだぞ

 Ticket
11月18日 チケットだぞ


 
We cooked Okonomiyaki pancake.
  お好み焼きを作りました。


 
It was yummy.
  おいしかったです。


 
We observed the class. It was my first time to observe special education class and I was confused because…
  授業を参観しました。特別支援授業を見るのは初めてで、わからなくなりました。なぜなら


 
There were 4 teachers at the class.
  授業に4人の先生がいるからです。

 
 
 
After I came back home, I played with Kaito and
  家に帰ってから、Kaitoマンと遊び、


 
We watched Doraemon.
  ドラえもんを見ました。


 
I bought soccer game ticket on the Internet auction. We are going to watch the game of J2 League the day after tomorrow.
  ネットオークションでJ2松本山雅のチケットを買いました。買ってから、職場でサッカーをやっている先生が譲りたがっていることがわかりました・・・わざわざ埼玉の人から買ったのに~笑 明後日見に行きます!

No comments:

Post a Comment