Tuesday, November 1, 2016

1st Nov. Another Work 他の作品だぞ

Another Work
11月1日 他の作品だぞ


 
My students finished making his first bracelet of a new type.
  生徒は新型ブレスレットの1つ目の作品を完成させました。


 
Since the teacher in charge was on a business trip, I took charge of sewing corner as well.
  担当の先生が出張だったので、縫い物も担当しました。


 
We played soccer in the afternoon.
  午後、サッカーをしました。


 
Gasoline is slightly expensive this week.
  今週はガソリンが少し高めです。


 
When I went back home, Kaito was on a bed.
  家に帰ったらKaitoマンはベッドにおりました。

No comments:

Post a Comment