Sunday, November 20, 2016

20th Nov. Matsumoto Yamaga 松本山雅だぞ


Matsumoto Yamaga
11月20日 松本山雅だぞ


 
I washed tires and wheels in the morning.
  夏用のタイヤとホイールを洗いました。


 
I watched Anpanman with Kaito.
  Kaitoマンとアンパンマンを見ました。


 
Kaito was playing with Tamami.
  KaitoマンはTamamiさんと遊んでいました。


 
Around noon, we moved to the Alwin soccer stadium to watched Matsumoto Yamaga’s game.
  昼頃、松本山雅の試合を見るためにアルウィンへ行きました。


 
The stadium is close to Tanuo gas station.
  このサッカー場もたぬおガソリンスタンドの近くです。


 
It was my first time to come here and cheer the team.
  アルウィンに来たのも、山雅を応援するのも初めてです。

 
 
An opponent was Yokohama FC, and Yamaga won the game 3 to 2.
  相手は横浜FCで山雅が3対2で勝ちました。三浦カズが出るのを期待しましたが、出ませんでした。


 
It seemed to be very hard for Kaito to watch and cheer sports team for many hours.
  Kaitoマンにとって、長時間応援するのは大変そうでした。


 
On the way back, we saw beautiful colored leaves.
  帰りにきれいな紅葉を見ました。
  
 
I made special (baby and mother) edition YAMANEKO doll.
  赤ちゃんとお母さんバージョン山ネコを作りました。 

No comments:

Post a Comment