Tuesday, November 22, 2016

22nd Nov. Cell Phone for Baby 赤ちゃん携帯だぞ

Cell Phone for Baby
11月22日 赤ちゃん携帯だぞ


 
We jogged with my students a little.
  生徒と少し走りました。


 
We played soccer in a short time.
短時間サッカーをしました。

 
Before I went back home, I studied for a new teachers’ license.
  家に帰る前、免許の勉強をしました。


 
Kaito always makes us very happy.
  Kaitoマンはいつも幸せをくれます。


 
While we are playing,
  遊んでいる時、気づいてしまいました。


 
I noticed that, Kaito got an Anpanman Cell Phone.
  Kaitoマンはアンパンマン携帯を手に入れているではありませんか!!


 
We had a luxurious dinner time.
  豪華な夕食でした。

No comments:

Post a Comment