Wednesday, November 23, 2016

23rd Nov. Sudden Half Marathon 突然ハーフマラソンだぞ

Sudden Half Marathon
11月23日 突然ハーフマラソンだぞ


 
I jogged in the morning
  朝走りました。



to the top of the Enrei Mountain Pass (3000feet high).
  1000mの塩嶺峠まで走って行きました。


 
I saw a beautiful lake Suwa.
  きれいな諏訪湖が見られました。






On the way back, I decided to visit the Tyrolean Forest Park.
  帰りにチロルの森に行こうと決めました。



It was much farther than I expected.
  思ったより遠かったのです・・・


 
I didn’t enter the park, just visited.
  中には入りませんでした。来ただけです。


 
 
The park closes today and opens in next March. See you next year!
  今日閉園になって、3月に開園します。また来年!


 
When I went back home, my GPS of a cell phone told I ran for 13 miles, oh! I finished a half marathon.
  家に帰った時、携帯のGPSが21km走ったと教えてくれました。ハーフマラソンじゃないか・・・。


 
I played with Kaito and then
  Kaitoマンと遊んで、


 
We went shopping.
  買い物をしました。


 
Tamami got Anpanman by crane game. Congratulation!
  TamamiさんはUFOキャッチャーでアンパンマン冬バージョンを捕りました。おめでとうございます!

 
We ate crapes,
 クレープと


 
French flies and
  ポテトと


 
cakes at Tamami’s parents’ house.
  実家でケーキを食べました。

I ate a lot, but no worry about it today. I finished a sudden half marathon.
  たくさん食べてしまいましたが、今日は心配ないでしょう。突然ハーフマラソンだったので・・・。

No comments:

Post a Comment