Thursday, November 24, 2016

24th Nov. Heavy Snow 大雪だぞ

Heavy Snow
11月24日 大雪だぞ


 
 
We had a heavy snow as the first snow of the year.
  初雪としては大雪が降りました。


 
Of course Kaito saw snow for the first time.
  もちろんKaitoマンは初めて雪を見ました。


 
I was very busy with shoveling snow.
  とにかく突然の雪かきで大忙しでした。



 
 
However heavy snow we had, we have to go to school in Nagano.
  どんなに雪が降っても長野では普通に学校に行かなければなりません。


We jogged in the morning at the hall.
  ホールでジョギングでした。

 

  
We visited the workplace to observe my student taking on-the-job training.
  実習支援で事業所を訪れました。


 
Since Kaito is constipation a little, though it’s very rare, I did evacuation exercise.
  Kaitoマンが珍しく便秘なので体操をしました。ブリブリ体操と呼んでいます。


 
He evacuated the bowels properly and slept well.
  ブリブリ適度に出て良く眠りました。めでたしめでたし


 
Before I went to bed, I made one YAMANEKO doll.
  寝る前に山ネコを一体作りました。

No comments:

Post a Comment