Saturday, November 26, 2016

26th Nov. Babys' Meeting 赤ちゃん会だぞ

Babys' Meeting
11月26日 赤ちゃん会だぞ


 
I went jogging in the morning to the top of the Enrei mountain pass.
  朝、塩嶺峠の頂上までジョギングしました。


 
 
There are still snow around the top so it was a lot of trouble to jog on the road covered with deep snow.
  頂上付近は雪があったので、深い雪の中をジョギングするのは大変でした。標高1000m程あります・・・。


 
We played with Kaito and
  Kaitoマンと遊び、


 
He trained his neck.
  首を鍛えました。


 
Around noon Hirono, Akihiko and their son Kai visited us from Urawa.
  昼頃、Hironoさん、Akkun、息子のKai君が浦和から遊びに来てくれました。


 
We had lunch at Sekiya restaurant in Matsumoto.
  松本のせきやで食事をしました。


Kai is about 1 week younger than Kaito. We are now good friends.
  Kai君はKaitoマンより1週間年下です。良いお友達です!


 
After we enjoyed shopping at my favorite super market the BIG, we went back to our house, then exchange our experience and information about child care.
  ザ・ビッグで買い物をした後、家に帰り、育児の情報交換を行いました。


 
I gave No. 491 YAMANEKO-KO “Baby and Mother” edition to them. They must be pleased.
  山ネコ()NO.491を渡しました。赤ちゃんとお母さんバージョンです。喜んでくれたに違いない!

No comments:

Post a Comment