Sunday, November 6, 2016

6th Nov. Minor Change ちょっと変わったぞ

Minor Change
11月6日 ちょっと変わったぞ


Good morning Kaito~!
  Kaitoマンおはよ~ぅ!


Kaito trained his neck with Anpanman.
  アンパンマン先輩と一緒に首を鍛えました。


I set this equipment between bathtub and washing machine. It used to be in Tamami’s previous house.
  風呂の浴槽と洗濯機の間に、この装置を取り付けました。


It can bump up water from the bathtub to washing machine and reuse water for washing clothes.
  浴槽から水をくみ上げ、洗濯の水に使う!水を再利用できます。



We prepared Kaito’s photos and sent them to my aunt in Osaka. I hope she likes it.
  Kaitoマンの写真を用意し、大阪の伯母へ送りました。気に入ってもらえるといいなぁ~。



Although I made a new rain-cover system last week,
  先週、新しい雨よけシステムを作りましたが、



I bought wider seat and
  幅のあるシートを買って、


 

set it up.
  設置しました。


We can open its lower part.
  下の部分は開くことができます。


Kaito has started leaning Japanese and English at the same time.
  Kaitoマンは日本語と英語学習を一緒に始めました。






We went around some shops and
  いくつかの店を廻り、


I bought a new heater, which doesn’t need electricity, for my new room (vacation room, haha).
  新しい部屋(別荘)の為に電気のいらない新しいストーブを買いました。

No comments:

Post a Comment