Sunday, December 11, 2016

11th Dec. Hong Kong 2 Disney 香港だぞ2 ディズニー

Hong Kong 2 Disney
12月11日 香港だぞ2 ディズニー



We woke up around 8 AM. We slept well.
  8時頃に起きました。よく眠りました。


 
Room of hotels in Hong Kong are very small.
  香港のホテルの部屋はとても小さいです。



 
I left 4 YAMANEKO dolls, No.492 to 495 at the front. The front desk pass them to Kelvin, who handed over his room and stay this hotel tonight.
  山ネコNo.492~495をフロントに置いて帰りました。フロントの人が昨日部屋を譲ってくれて、今晩泊まりに来るKelvinさんに渡してくれます。




 
We left tip on the table.
  机の上にチップを置いておきました。

 
First, we went and took a look at the hotel tonight.
  最初に今晩泊まるホテルの下見に行きました。




 
Because the location in Hong Kong is too complicated.
  香港の立地は複雑すぎるからです。


 
Christmas season is coming soon.
  もうすぐクリスマスです。


 
We had breakfast in front of Seven Eleven.
  セブンイレブンの前で朝食!


 
We took train and then
  電車に乗って、


 
arrived at Hong Kong Disney Land after 30 minutes.
  30分後に香港ディズニーランドに着きました。


 
Kaito visited an amusement park for the first time.
  Kaitoマンは遊園地に初めてきました。


 
 
 
Hong Kong Disney Land is smaller than that of Japan but it’s not so crowded.
  香港ディズニーは日本のより小さいですが、それほど混んでいないです。

 
Although Kaito was mostly sleeping,
  Kaitoマンはだいたい寝ておりましたが・・・


 
It’s a small world was good on him.
  It’s a small worldは良い感じでした。


 
 
 
 
We had a precious time in Hong Kong Disney Land.
  香港ディズニーで素晴らしい時を過ごしました。

 
 
 
On the way back, we saw beautiful scenery. Hong Kong is very famous for a night view.
  帰りに夜景を見ました。香港と言えばこれですね~!



 
Because they were so tired
  二人がとても疲れていたので、



 
That only I went out to buy take out dinner.
  一人で夕食を買いに出かけました。


These were dinner for two.
  2人分の夕食です。 


 
I like TSINGTAO BEER since I was in Tonga.
  トンガにいた頃から青島ビールが好きです。

No comments:

Post a Comment