Monday, December 12, 2016

12th Dec. Hong Kong 3 香港だぞ3

Hong Kong 3
12月12日 香港だぞ3


 
We woke up around 5 AM and
  5時頃に起きて、


 
prepared to take bus.
  バスに乗る準備をしました。


 
Although we were waiting for the bus at a wrong place, thanks to the gentleman we move to the right bus stop and managed to take a bus.
  間違った場所で待っていましたが、ある紳士のお陰で移動して乗れました。


 
Kaito took a double-decker bus for the first time. Tamami took it at Brazil last year.
  Kaitoマンはダブルデッカーバスに初めてのりました。Tamamiさんは去年ブラジルで乗っております。



 
Around 7:30 AM, we arrived at the airport. That was the bus we took in the picture.
  7時半に空港に着きました。あれが乗ったバスです!


 
 
 
Around 8:15 we took the airplane.
  8時15分頃飛行機に乗りました。


 
Bye-bye Hong Kong. We had a precious time though it was very short trip.
  さようなら香港! 非常に短い時間でしたが、香港を楽しみました。


 
Aroun 1 PM, we arrived in Japan.
  日本に1時頃帰ってきました。



 
We bought souvenirs,
  土産を買い


 
ate delicious food,
  豪華な食事をして、
 

 
enjoyed a lot.
  たくさん楽しみました。


 
Finally we saw airplane taking off at an observation deck.
  最後に展望スペースで飛行機が離陸するのを見て、



 
went back to Nagano. We arrived at Shiojiri station around 8:30 PM.
  長野に帰りました。塩尻駅には8時30分に着きました。よい旅でした。

No comments:

Post a Comment