Saturday, December 17, 2016

17th Dec. No Game 獲物なしだぞ

No Game
12月17日 獲物なしだぞ


After his exercise,
  ブリブリ体操の後、


 
We ate breakfast, Ultraman!
  ウルトラマン朝食を食べました。


Tamami reads book for Kaito.
  Tamamiさんは読み聞かせをします。


I set this blinds at the kitchen.
  台所の目隠しをしました。



Kaito played with Pi-Pi-Jet.
  ビービージェットと遊びました。


After we had an acupuncture,
  鍼治療の後、


Tamami tried to get it but failed.
  UFOキャッチャーをしましたが、失敗でした。


At the AEON mall,
  イオンモールで


We ate crape.
  クレープを食べました。


At the amusement park, I did crane game but I failed.
  アミューズメントパークでUFOキャッチャーをしましたが、失敗でした・・・。


After we watched Anpanman,
  アンパンマンを見た後、


I went for a jog.
  ジョギングに出かけました。


Although we couldn’t get any game today, we bought this Anpanman, Christmas Edition, at Second Street, reuse shop for US$1.
  今日は獲物なしでしたが、セカンドストリートでクリスマスアンパンマンを100円で買いました。

No comments:

Post a Comment