Sunday, December 18, 2016

18th Dec. At Last ついにだぞ


At Last
12月18日 ついにだぞ


 
We watched Anpanman.
  アンパンマンを見ました。


 
After I washed our clothes,
  洗濯をした後、


 
I changed bicycle carrier to
  自転車キャリヤを


 
ski carrier.
  スキーキャリヤに替えました。


 
Then we played with Kaito,
  Kaitoマンと遊んで、


 
I watched this movie related to ski, I call it the bible of ski.
  スキー聖書と言える「私をスキーに連れてって」を見ました。



 
At last I succeeded to go skiing.
  やっとスキーに行けました。



Although there are still few snow, it’s much better than last season.
  まだまだ雪は少ないですが、昨シーズンよりはましです。


  

 
 
I reviewed basic movements.
  基本的な動きを確認しました。


 
After I came back home, we enjoyed shopping and
  帰ってから買い物を楽しみ


 
watching soccer game. Kaito seems to be a fan of Real Madrid Club
  サッカーを見ました。Kaitoマンはレアルマドリッドのファンのようです。

No comments:

Post a Comment