Thursday, December 22, 2016

22nd Dec. PPAP PPAPだぞ

PPAP
12月22日 PPAPだぞ


 
We had a Christmas party today. First we played balloon volleyball,
  クリスマス会でした。まずは風船バレー


 
and then enjoyed karaoke.
  カラオケをしました。


 
PPAP, pen pineapple apple pen, is very popular in the world now.
  今PPAPは世界中で人気です。


 
We wiped window glasses. We will finish the second school term soon.
  窓ガラスを拭きました。もうすぐ2学期終了です。


 
At night we had a year-end-party.
  夜は忘年会でした。


 
We had a very good time until the last train departed.
  最終電車まで楽しい時間を過ごしました。

No comments:

Post a Comment