Tuesday, December 27, 2016

27th Dec. Cleaning 掃除だぞ

Cleaning
12月27日 掃除だぞ


 
Kaito was sleeping with new members, Baikinman & Apinyan.
  Kaitoマンは新メンバーのバイキンマン・アピニャンと眠っておりました。


 
We cleaned a floor and
  床と


 
air conditioner.
  エアコンの掃除をしました。


 
We played karuta, traditional Japanese playing cards.
  かるたをしました。アンパンマンです。


 
On the way back, I had a massage on my lower back. The doctor, who is treating me with acupuncture, has got a strained back so I couldn’t take it this time. Oh take care~.
  帰りにマッサージを受けました。いつも腰に鍼を打ってくれる先生がぎっくり腰になってしまったので、鍼はできませんでした。お大事に~!

No comments:

Post a Comment