Friday, December 9, 2016

9th Dec. Drinking Party for Kansai District's Guys 関西飲みだぞ

Drinking Party for Kansai District's Guys
12月9日 関西飲みだぞ


 
Last night, I prepared for the first family trip.
  昨夜、初めての家族旅行の為の準備をしました。


 
I always prepare it just before I leave house, but I have a drinking party to night so I did it in advance.
  いつもは出発直前に準備しますが、今夜飲み会があるので、前もってやっておきました。でもこれじゃ準備早すぎるな~


 
Kaito hasn’t gone out from Nagano prefecture yet.
  Kaitoマンはまだ長野県はおろか松本地方からも出たことがありません。


 
We received the gift (for Kaito) from Asako in Osaka. Thank you very much!
  大阪のAsakoさんより出産祝いをいただきました。ありがとうございます。


 
We had a marathon competition today.
  今日はマラソン大会でした。


 
A lot of parents and grandparents came and cheered up students.
  たくさんの保護者の方が来て応援しました。


 
At night, we had a drinking party for teacher who are from Kansai district.
  夜、関西人飲み会がありました。


 
There are three teachers from Kansai district, Osaka and Shiga, in my school as far as I know.
  知っている限りでは、学校には3人の関西人が潜伏しております。


 
After drinking party around Matsumoto Station, I always eat this Chinese noodles.
  松本駅周辺の飲み会後は、必ずこのラーメンを食べます。松本ブラック!

No comments:

Post a Comment