Saturday, January 14, 2017

14th Jan. Basketball Competition バスケットボール大会だぞ

Basketball Competition
1月14日 バスケットボール大会だぞ


We moved to Ina city in the snow.
  雪の中、伊那市へ行きました。


Though I visited the Second Street, secondhand goods shop, it wasn’t open at that time.  
  セカンドストリートに行きましたが、その時は開いていませんでした。


We had a basketball competition held by teachers’ association. I participated the game as the member of my former school.
  教職員組合主催のバスケットボール大会でした。前任校メンバーとして出場しました。


After the competition, I bought a bath chair for baby for US$8.
  赤ちゃんのお風呂椅子を800円で買いました。安い!すぐに大きくなるので中古が良いのです!


We had lunch at the West Village Restaurant. I haven’t come here for a long time.
  ウェストビレッジで昼食。久しぶりに来ました。


We watched Anpanman TV at night.
  夜アンパンマンを観ました。


Anpanman is brave and
  アンパンマンは勇敢で


gentle.
  優しいです。


I waxed skies for tomorrow.
  明日の為、ワックスをかけました。

No comments:

Post a Comment