Friday, January 20, 2017

20th Jan. Entrance Exam 入試だぞ

Entrance Exam
1月20日 入試だぞ


 
I left home before Kaito woke up.
  Kaitoマンが起きる前に家を出ました。


 
My students had no school today and teachers did an entrance examination instead.
  生徒達は学校がありませんでした。先生達は入試を行いました。


 
The students who are 3rd grade of junior high school came together and took the exam.
  中学3年生が集まって入試を受けました。

  
I took charge of an interview. Although it’s an examination no body fail it. We just observe the state of affairs in their school life.
  面接をしました。入試ですが、だれも落ちることはありません。学校生活の様子を見るだけです。


 
We didn’t have school lunch so I ate out.
  給食がなかったので外食しました。学校近くの、いります食堂。豚バラじゅーじゅー焼き定食!うまい!!

No comments:

Post a Comment