Saturday, January 21, 2017

21st Jan. Ski Lesson スキー講習だぞ

Ski Lesson
1月21日 スキー講習だぞ


I visited my mother ski field for the first time this season to give a ski lesson.
  マザーゲレンデに講習をするため今シーズン初めて行きました。



I was supposed to teach ski for kids but suddenly the schedule changed. I took charge of private lesson for adult who is between level 2 and level 1.
  子ども達にスキーを教える予定でしたが、突然変更になり、2~1級レベルの大人のプライベートレッスンでした。おいおい、子どもに踏まれてもいい板しか持ってきてないのに・・・



Without preparation I started my lesson. I managed to satisfy him. He seemed to improve his ski level.
  準備無しでの講習でしたが、何とか満足させられる内容にはなりました。上手になったようです。


After the lesson, I visited Tamami’s parents’ house.
  講習の後、実家にお邪魔しました。




Kaito was playing on the sofa.
  Kaitoマンがソファーの上で遊んでいました。




Although he sometimes falls down, he doesn’t cry.
  たまに転びますが、泣きません。



After we came back home, we watched Anpanman.
  自宅に帰って、アンパンマンを観ました。


Kaito received the playing ball from Venesse Corporation.
  Kaitoマンはベネッセからこのボールを受け取りました。


He likes it.
  気に入りました。

No comments:

Post a Comment