Saturday, January 28, 2017

28th Jan. Half Birthday ハーフバースデーだぞ

 Half Birthday
1月28日 ハーフバースデーだぞ


 
I played with Kaito in the morning.
  Kaitoマンと遊びました。


 
Following that I studied hard because
  一生懸命勉強しました。なぜなら


 
I had an examination to get a teachers’ license of special education at Suwa city.
  諏訪市で特別支援教育免許取得の試験があったからです。


 
After I received my student identification card,
  学生証を受け取った後、


 
  
I went for a walk and
  散歩して、

 
ate lunch.
  昼食を食べました。

  Although my test was held at 4:30 PM, I arrived at the hall around noon and studied in my car. I hope I can pass the exam.
  4時半からの試験でしたが、昼頃会場について、車で勉強しました。受かっていますように。


 
After the exam, I visited our favorite reuse shop, Second Street, and
  試験の後、お気に入りのリユースショップ、セカンドストリートに行って、


 
I bought this baby chair for US$3. Amazing price!
  ベビーチェアを300円で買いました。


 
This Anpanman is US$5.
  アンパンマンは500円です!


 
At Avenue store,
  アベニューで、


 
I got 5 INCA KOLAs.
  5本インカコーラを買いました。


 
Happy Half Birthday Kaito~!
  Kaitoマン、ハーフバースデーおめでとう!
 
 

No comments:

Post a Comment