Tuesday, January 3, 2017

3rd Jan. Moving Image 動画だぞ


Moving Image

1月3日 動画だぞ



 

When Kaito woke up,

  Kaitoマンが起きた時、



 

It started snowing.

  雪が降り始めました。



 

I skied at Yabuhara ski field.

  やぶはらでスキーをしました。



 

Many people are making line.

  たくさんの人が列を作っていました。



 

I checked my ski form by taping the movement of my shadow.

  陰の動きからスキーの動きをチェックしました。



 

I did it at very steep slope. It’s very dangerous so I cannot recommend you to do it.

  急斜面でやりましたが、とても危険なのでおすすめできません。




 

On the way back, I ate fried rice with garlic.

  帰りにニンニク入りチャーハンを食べました。



 

It's Chinese own restaurant so there are great many garlic inside. I love it! Japanese cannot do it.

中国人オーナーの店で、大量のニンニクが入っていました。最高です!日本人には出来ない技です!!



 

Since my car was very dirty, I washed my car and Tamami’s car.

  車がひどく汚れていたので、自分の車とTamamiさんの車も洗いました。塩カルがすごいのよね~



 

We ate the New Year Food.

  これぞ正月食(?)を食べました。

No comments:

Post a Comment