Friday, February 10, 2017

10th Feb. Shopping 買い物だぞ

Shopping
2月10日 買い物だぞ


It was snowing in the morning.
  朝、雪が降っていました。


Kaito is watching us preparing and eating breakfast every morning.
  Kaitoマンは両親の朝食の様子を見ています。


We played soccer at school.
  学校でサッカーをしました。


We walked along the snowy road and then
  雪道に沿って歩いて、


we got to the super market the BIG.
  ザ・ビッグに着きました。


We had a shopping class there.
  買い物授業をしました。


Kaito trained his body and then
  Kaitoマンは体を鍛えて、



 
watched Doraemon.
  ドラえもんを見ました。


I wrote my blog at night.
  夜ブログを書きました。

No comments:

Post a Comment