Saturday, February 11, 2017

11th Feb. Level 1 1級だぞ

Level 1
2月11日 1級だぞ


After I played with Kaito in the morning,
  Kaitoマンと遊んだ後、


I gave a ski lesson to 7 skiers who are going to take the level 1 examination soon.
  1級受験者7名に事前講習をしました。


I hope they all pass the exam.
  全員受かりますように~。今日の母なるゲレンデは、名物のアイスバーンがえらいことになっていて、講習中は氷のコブでしたが・・・笑 がんばってください。


In the afternoon, I used waterproofing spray for my ski wear.
  午後、スキーウェアーに防水スプレーをかけました。


I visited the electric appliance shop with Kaito. It was our first time to go shopping without Tamami.
  ヤマダ電機にKaitoマンと2人で来ました。Tamamiさん無しで来るのは初めてです。


I bought this external 3TB HDD for Kaito’s English education.
  Kaitoマンの英語教育のために外付けHDDを買いました。3TBです。


On the way back, we visited Tamami’s parents’ house.
  帰りにTamamiさんの実家に寄りました。


They were surprised and pleased.
  両親はびっくり、そして喜んでいました。


I waxed skies at my vacation house.
  別荘でスキーワックスをかけました。

No comments:

Post a Comment