Friday, February 3, 2017

3rd Feb. Bean Scattering Ceremony 豆まきだぞ

Bean Scattering Ceremony
2月3日 豆まきだぞ


 
Maybe Kaito will
  多分Kaitoマンは


 
fall down soon.
  もうすぐ落ちるでしょう。


 
We can see the beautiful snow mountain range near my house.
  家の近くできれいな雪山が見られます。


 
I visited the AEON mall where we often go shopping.
  買い物でしょっちゅう行くイオンモールへ行きました。



We had a sales there.
  そこで販売をしました。

 
A lot of customers came together and
  たくさんお客さんが集まって、


 
the outlet goods I wrapped last night were sold out immediately.
  昨夜ラッピングしたアウトレットはすぐに売り切れました。


 
 
I used the 50% off ticket. I got the ticket on 2nd Jan.
  50パーセント引きチケットを使いました。1月2日にもらったのでした。


 
The 3-dollar-chair is working very well.
  300円椅子は調子良いです。


 
Kaito experienced a bean-scattering ceremony for the first time.
  Kaitoマンは豆まきを初めてしました。


 
 
He scattered parched beans to drive out bad luck and call in good luck.
  鬼は外~福はうち~をしました。


 
I wrapped another outlet goods. Packing is very important in selling products.

  他のアウトレットの包装をしました。販売には包装がとても大切です。
 

No comments:

Post a Comment