Sunday, February 5, 2017

5th Feb. Heavy Snow, Replenishment 補充だぞ

Heavy Snow, Replenishment
2月5日 補充だぞ


 
After we trained Kaito,
  Kaitoマンを鍛えた後、


 
  
We watched Anpanman.
 アンパンマンを見ました。


 
Since we had heavy snow last night,
  昨夜、大雪だったので、


 
I enjoyed deep & fresh snow.
  深雪、新雪を楽しみました。


 
I performed a schuss on the steepest bumpy slope thanks to deep snow.
  深雪のお陰で、急なコブ斜面を直滑降でした。


 
After I played with Kaito,
  Kaitoマンと遊んだ後、


 
I replenished these PC printer ink tank. If we buy all colors it costs US$ 50 yet it costs US$ 6 if we replenish them. Hahaha~ it’s very cheap.
  プリンタインクを補充しました。全色買うと5000円かかりますが、裏技インクを補充すると600円ですみます。はっはっは~

No comments:

Post a Comment