Friday, March 10, 2017

10th Mar. Overalls, Bowling, Special Board, Viennetta つなぎ・ボウリング・特殊な板・ビエネッタだぞ

Overalls, Bowling, Special Board, Viennetta
3月10日 つなぎ・ボウリング・特殊な板・ビエネッタだぞ


Kaito has been wearing overalls and lately he’s started wearing a normal pants.
  Kaitoマンはつなぎのズボンをはいておりましたが、最近普通のズボンもはき始めました。


I played bowling with the 2nd grade students.
  2年生の生徒達とボウリングをしました。


I haven’t played it for 12 years.
  12年ぶりのボウリングでした。


We ate lunch at Bikkuri Donkey restaurant.
  びっくりドンキーで昼食でした。



Following that I made the special board for my shower with a piece of wood.
  その後、シャワーの為、捨ててある木切れで特殊な板を作りました。


After I came back home,
  家に帰って、


I used the board for pump up hot water. It was broken at once. Oh man!
  水をくみ上げるのにその板を使いました。すぐに壊れました・・・。


I haven’t eaten my favorite ice cream, Viennetta, about 3 years.
  好きなアイスクリーム、ビエネッタを3年ほど食べていませんでした。

No comments:

Post a Comment