Sunday, March 12, 2017

12th Mar. I left my cellphone 携帯置いてきたぞ

I left my cellphone
3月12日 携帯置いてきたぞ


Good morning Kaito.
  Kaitoマンおはよう!


After I washed clothes,
  洗濯した後、


We went out for shopping. Tamami had her hair cut.
  買い物に出ました。Tamamiさんは髪切りに行きました。


Although we visited a lot of shops,
  たくさんの店を廻りましたが、


I left my cellphone in my room then I couldn’t take picture. Tamami took some pictures and sent them to me for YAMANEKO’s Diary. My blog won't stop no matter what happens.
  部屋に携帯を忘れ、写真を撮れませんでした。山ネコの日記の為、Tamamiさんが写真を何枚か撮って、送ってくれました。何が起ころうとも山ネコの日記は止まらないのです。

No comments:

Post a Comment