Tuesday, March 21, 2017

21st Mar. Osaka3 (Anpanman Museum) 大阪だぞ3 アンパンマンミュージアム

Osaka3 (Anpanman Museum)
3月21ミュージアム日 大阪だぞ3アンパンマンミュージアム


 
Kaito was playing with the toy grandfather bought yesterday.
  Kaitoマンは昨日じい様に買ってもらったアンパンマンのおもちゃで遊んでいました。


 
We walked to a railway station.
  駅まで歩いて行きました。


 
On the way, we visited the second street. We often enjoy shopping there in Nagano.
  途中にセカンドストリートに行きました。長野ではよく買い物をします。


 
It was raining so,
  雨が降っていたので、


 
We moved to Kobe and
  神戸に向かい、


 
 
We visited the Anpanman Museum.
  アンパンマンミュージアムに行きました。

 
It was very good for Kaito.
  Kaitoマンにはとても良いところです。


 
There are a lot of attractive things related to Anpanman there.
  アンパンマンに関するたくさんの魅力的な物があります。


 
 
 
 
We ate a lot, took a photo a lot and
  たくさん食べ、写真を撮り、


 
finally we took a photo with Anpanman while he is patrolling. Kaito did a handshake with Anpanman.
  ついにパトロール中のアンパンマンと写真を撮ることができました。Kaitoマンはアンパンマンと握手できました!よかったね~!


 
On the way back, we visited Doutonbori district.
  帰りに道頓堀に寄りました。

 
 
We bought souvenirs and
  土産を買い、


 
ate takoyaki.
  たこ焼きを食べました。


 
Kaito seemed to be very tired, maybe because he visited Osaka, Nara, Hyougo and met a lot of people. Have a sweet dream.
  Kaitoマンはとても疲れているようでした。大阪、奈良、兵庫に行き、たくさんの人に会ったのですから。ゆっくり休んでね~。

No comments:

Post a Comment