Wednesday, March 22, 2017

22nd Mar. Osaka4 大阪だぞ4



Osaka4
3月22日 大阪だぞ4


 
Kaito didn’t wake up around 1 AM and 4 AM as usual, maybe because he was very tired from visiting a lot of places, meeting a lot of people and listening a great many Osaka-ben dialect.
  Kaitoマンはいつものように深夜1時と4時に起きませんでした。おそらく色々な場所を訪れ、たくさんの人に会い、強烈な大阪弁マシンガントークで絶え間なく話しかけられることに疲れたからでしょう。


 
Grandparents bought a new bedding for Kaito.
  じいさんばあさんはKaitoマンの為に新しい布団を買いました。


 
We can see Abeno Harukas from my parents house.
  実家から阿倍野ハルカスを眺められます。


 
We walked to a railway station and took train to go back to Nagano.
  長野へ帰る為に駅まで歩いて行きました。


 
Kaito is very popular among my relative. Thank you for your hospitality and see you again.
Kaitoマンは親族に大人気でした。おもてなしありがとうございました。また会いましょう!


 
Kaito visited Osaka, Nara, Hyougo and listened to strong Osaka dialect this time. I hope it will be a good experience for him.
  Kaitoマンは大阪、奈良、兵庫を訪れ、こてこての大阪弁を聞きました。よい経験になってくれたらいいです。

No comments:

Post a Comment