Friday, March 24, 2017

24th Mar. Revival 復活だぞ

Revival
3月24日 復活だぞ


 
Kaito plays well.
  Kaitoマンはよく遊びます。


 
I cleaned our classroom and my desk completely.
  教室と机の中を完璧に掃除しました。


 
I brought the Anpanman toy back from a garbage can and cleaned it up for Kaito. Anpanman has come back.
  アンパンマンの型はめをゴミ箱から持ち帰りきれいにしました。アンパンマン復活です。


 
After work, I played with Kaito in a short time and then moved to Matsumoto city.
  仕事の後、少しKaitoマンと遊び松本へ移動しました。


 
We had a farewell party for the teachers who is transferred or retired. I was in charge of the chief of organizer.
  転退職の先生方への留別会でした。幹事長を務めました。

 

We received Kaito’s monthly education toy.
  毎月のおもちゃを受け取りました。

No comments:

Post a Comment