Sunday, March 26, 2017

26th Mar. Second Street in Azumino 安曇野のセカンドストリートだぞ

Second Street in Azumino
3月26日 安曇野のセカンドストリートだぞ


 
It was snowing heavily in the morning.
  朝、激しく雪が降っておりました。


 
 
We played with Kaito.
  Kaitoマンと遊びました。


 
We ate sashimi.
  海鮮丼が昼食でした。


 
It took 1 hour to get to the second street in Azumino. They have plenty of baby clothes.
  安曇野のセカンドストリートまで1時間くらいです。たくさん赤ちゃん服があります。


 
We got this Anpanman at the amusement park nearby.
  近くのゲーセンでアンパンマンをゲットしました。


 
I needed to shovel snow at night.
  夜、雪かきの必要ありでした。

No comments:

Post a Comment