Friday, April 14, 2017

14th Apr. Takoyaki たこ焼きだぞ

Takoyaki
4月14日 たこ焼きだぞ


 
I had to leave for school earlier because
  早く学校に行かなければなりませんでした。


 
I needed to take bus together with my school students and support them from Matsumoto city center.
  バス添乗だったからです。


 
We made takoyaki, a ball-shaped pancake containing small piece of octopus, at school.
  学校でたこ焼きを作りました。


 
On the way back, I saw a beautiful cherry blossom in Matsumoto.
  帰りに松本できれいな桜を見ました。


 
Since I came back home earlier than usual,
  いつもより早く帰ってきたので、


 
I played with Kaito a lot.
  Kaitoマンとたくさん遊びました。

No comments:

Post a Comment